JOM

SPR

SPR
KLIK UNTUK SEMAK STATUS ANDA

Laman Web Rasmi PLKN

Laman Web Rasmi PLKN
Laman Web Rasmi PLKN

RAKAN PLKN FACEBOOK klik follow

Followers

BSKN

Thursday 3 May 2012

EXSLUSIF - PART 3 - RATAPAN TERAKHIR PEMERGIAN ANAKKU

SETITIS AIR MATA IBU, SEKALUNGAN DOA KESEJAHTERAAN BUAT ANAKANDAKU





Salam 1 Malaysia.
Sesi pendaftaran peserta Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) pada 3 Mei 2012 Zetro, Wangsa Maju yang dibuka tepat jam 7.30 pagi berjalan seperti biasa. Di mana hari terakhir ini menyaksikan ibu bapa mengucapkan selamat jalan kepada anak mereka.

Lebih menyayat hati kami ada dikalangan ibu bapa dan pelatih PLKN yang menangis, menitiskan air mata meratap suasana melepaskan anakanda pergi berbakti menjalankan tanggungjawab negara. Bagi saya sendiri saat-saat untuk meninggalkan anak dan ibu bapa buat sementara amatlah dirindui.



Kami juga warga PLKN mengucapkan tahniah kepada mereka yang terpilih menyertai Program Latihan Khidamat Negara yang di hantar ke Sabah dan Serawak. Seronok yoo naik kapal terbang. Bagi mereka yang tidak terpilih untuk menaiki kapal terbang MAS ini jangan hampa dan berdukacita, agendanya sama sahaja Program Latihan Khidmat Negara juga.

Kepada jurulatih, crew,staf dan mereka yang terlibat secara langsung mahupun tidak bagi membantu pengurusan pelatih in penghargaan terima kasih di ucapkan.Semoga tanggungjawab ini dijalankan secara amanah,jujur dan ikhlas.

SELAMAT MENJALANI LATIHAN PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA

No comments:

Post a Comment

pok pet pok pet